søndag den 28. august 2011

Ude godt men hjemme bedst :)

I denne weekend har jeg og kæresten været en tur i Jylland, nærmere bestemt Agerbæk. Det er en hyggeligt lille by i det vest-jyske. Vores gode ven Kims forældre bor der og har mere plads end de selv kan bruge. Derfor holder Kim og hans lille bror Allan hvert år, sidste weekend i august en hyggeweekend for de venner der har lyst og tid til at være med. Vi laver og spiser en masse god mad, spiller spil, laver bål og drikker noget af det der alkohol. Igen i år var det virkelig hyggeligt og vi snakkede allerede på hjemturen om næste år, vi havde Kim med i bilen.

Vi var hjemme hos os selv omkring kl. 17.30 og jeg tog mig en lur mens kæresten så fodbold.

I morgen har jeg første skoledag så min sengetid er lige om hjørnet. Er spændt og nervøs og glæder mig til egentlig at få det overstået. Begynde at lære de nye klassekammerater at kende, finde sig til rette blandt en ny flok og bare kunne fokusere på min uddannelse.

Med det vil jeg bare sige god nat og tak til alle mine dejlige venner og veninder samt Kims forældre for en dejlig weekend og ønske alle som læser med en god søndag og en endnu bedre mandag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar