søndag den 21. august 2011

Sommer, sol og søndag...

Sikke et ualmindeligt dejlig vejr vi har haft i dag. Jeg efterlod i fredags min cykel oppe ved busstoppestedet og besluttede mig for at hente den. Der er 700m så det er jo ikke det store. Desuden så jeg for 14 dages tid siden at der er hyben på vej derop. SÅ jeg traskede af sted med en pose i tasken.

Jeg har en plan om at lave hybenmarmelade. Jeg plukkede en del men desværre var der råd i nogle af dem og laver i en del også. Tror dog jeg har fået samlet nok til at lave en lille portion marmelade. Har fundet en opskrift som lyder god, tilsat lidt af min egen vilje skal det nok blive godt. Det bliver så i midlertid i morgen.

Min kære mor har besluttet at hun også vil have en blog. Jeg fik derfor en opringning fra en lettere forvirret mor om hvordan man nu gjorde det ene og det andet. Vi fik vist løst det meste, resten kigger vi på i morgen når jeg besøger hende. Vi har begge ferie lidt endnu :)

I fredags var min kæreste og jeg nede og se til den lille hvalp som vi får lov at hente d. 3/9 kl. 13. Der er to små hanner og hvem af dem vi får med hjem er endnu uvist. Det finder vi ud sammen med kennelmor når de er blevet lidt ældre. De er de sødeste små skabninger og når man sidder med sådan en i skødet og den slikker en på næsen med sin lille tunge bliver man helt blød om hjertet. Havde bare lyst til at tage dem alle sammen med hjem med det samme...
Her er lidt billeder af de to hanner:


 Her sidder den ene og kigger op på min kæreste
 To billeder er samme lille kælepotte :)




Den ene hvalp lå og sov en halv time hos min kæreste til begges store glæde.









Nu kan det kun gå for langsomt med at den flytter hjem til os. Vi har fået den hvalpepakke som vi bestilte, vi har fundet en god soveplads, lavet en plan for hvalpens første dage, vi mangler faktisk kun en seng til hunden og så at finde ud af hvad den skal hedde. Vi har nogle gode navne på bordet men det er jo svært at vide hvad den skal hedde før man ved hvordan den er. Tror måske det er lidt ligesom med børn. Man er først helt sikker på navnet når man har det i sine arme.
Nu vil jeg fortsætte med at sidde og hygge med CafeWorld på Facebook og nyde en kop te eller 3.
Rigtig god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar