mandag den 29. august 2011

Første skoledag og sidste hvalpebesøg

Puha... man er godt bombet efter sådan en dag med nye mennesker, nye indtryk, alt for megen info og det at skulle stå op til en bestemt tid. Men det var en god dag. Masser af flinke mennesker og det virker som om vi skal have nogle yderst kompetente lærere.
Jeg er nu officielt en del af Metropol :)

Idag var også dagen hvor vi besøgte vores lille hvalp for sidste gang inden vi henter den lørdag. Vi fik tilmed at vide hvilken en vi skal have og den er noget så nuttet. Modig og frisk og bare virkelig en god lille hvalp. Han skal hedde Santos og hans stambogsnavn er Gamemaster som jo passer meget godt til os to nørder.

Selvfølgelig tog jeg et par billeder endnu engang. Han er vokset lidt men det er nok lidt svært at se på billederne.

Her er han så, vores lille frække Santos :)

Santos syntes at min kærestes hånd var meget spændende

   

















































































































En stor søskendeklynge    

Vi fik snakket med kennelmor og fik nogle flere ting på det rene og fik 2 store sække hvalpefoder med hjem vi havde bestilt. Så har den da til det første stykke tid.
Nu kan lørdag KUN komme for langsomt så vi kan lære hinanden at kende os og Santos og vi kan lærer ham alt det han må og fortælle ham det han ikke må.
Nu vil jeg hoppe til køjs så jeg kan være klar til anden skoledag i morgen som sikkert også bliver hård.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar