torsdag den 11. august 2011

Min første blog

Så træder jeg mine første spæde skridt som deltidsblogger.
Denne blog kommer til at handle om mig, mit liv, kager og min lille hund som er klar til at flytte ind omkring d. 5/9 2011. Jeg glæder mig sådan!
Synes måske lige navnet på min blog kræver en forklaring. Jeg er nørd, så er det sagt. Jeg spiller Eve online, Sims og er eks WOW-afhængig. Et af mine nicknames disse stedder er Frostwitch da min første WOW karakter var en frost mage. Men da jeg nu er gået fra WOW til kage-byggeri synes jeg FrostingWitch var mere passende :)
Da dette er en ganske ny ting for mig, at blogge, om mit liv og levned, vil jeg egentlig stoppe her for nu. Der kommer højest sandsynligt billeder og beskrivelse af min første fondant kage i morgen. Lavet i anledning af min mosters 25-års jubilæum på hendes arbejde, og hun ved ikke engang jeg har lavet den ;P Glæder mig til at glæde hende.


1 kommentar:

  1. Hej min smukke datter!

    Dejlig blog du har fået banket ned her :). Jeg tænker at jeg må lave mig een også, har en masse ideer ligesom du ;)

    Jeg elsker dig ♥

    Knus Mor

    SvarSlet